RUANGAN IKLAN


Dapatkan Produk NISVIA Pada Harga RM35!!!


Satu-satunya alternatif kepada penghidap diebetis dan mereka yang mementingkan kesihatan.


Untuk Maklumat Lanjut KLIK DI SINI
Sebarang Pertanyaan, Sila Emel Ke:
real_4gamerz@yahoo.com

Pageviews

Kerajaan Malaysia

Perdana Menteri Malaysia bukan dipilih oleh majoriti rakyat Malaysia. Seramai 2483 orang perwakilan daripada 191 bahagian UMNO melantik Presiden UMNO. Presiden UMNO secara automatiknya akan diangkat sebagai Perdana Menteri Malaysia. Konklusi, Perdana Menteri dipilih oleh sebahagian kecil daripada ahli UMNO. Perwakilan tidak boleh dikatakan sebagai mewakili suara rakyat secara keseluruhan walau mereka memenangi pilihan raya sekalipun. Rakyat hanya memilih mereka pada peringkat DUN atau Parlimen jika perwakilan itu memegang salah satu atau kedua-kedua kerusi tersebut. Bagaimanapun ia tidak membolehkan perwakilan mewakili rakyat dalam memilih Perdana Menteri Malaysia.

Friday, January 28, 2011

PRK DUN Tenang: Tak Tenang

Menjelang tak sampai 2 hari lagi hari pembuangan undi, nampaknya makin rancak isu-isu yang ditimbulkan oleh kedua-dua pihak yang bertanding. Tak ketinggalan juga dari penyokong masing-masing. Seperti biasa, media aus perdana RTM1, RTM2 , TV3 dan seumpamanya adalah medium yang sangat berkesan bagi menyebarkan dakyah-dakyah kerajaan. Manakala pihak pembangkang yang sememangnya sudah terang lagi bersuluh tidak mendapat tempat di media perdana kebanyakannya menggunakan medium blog. Bagaimanapun, yang aku tidak puas hati ialah berkenaan isu bersalam antara Normala iaitu calon PAS dengan lelaki yang bukan muhrimnya. Dah memang betul apa yang dilakukan oleh Normala, apa ke bodoh orang UMNO nk timbulkan isu pasal ni. Dah nyata individu berlainan jantina yang bukan muhrim tidak boleh bersentuhan kulit, apa lagi yang nak dibangkitkan??? Mungkin bagi diorang, hal ini nampak kolot, tapi itulah ajaran agama kita. Diorang anggap ini kolot sebab diorang dah lama terpesong. Sampaikan terlupa ajaran paling asas dalam Islam. Entah-entah kalu tanya apa agama anutan pun, kekok je nak jawab...

No comments:

Post a Comment

Popular Posts @ Isu Realiti Politik

There was an error in this gadget

Followers

Sumber Info. Sila Klik.

Free Automatic Backlink
Text Back Link Exchange
Web Link Exchange
backlink
Free Automatic Link
top backlinks referers free
trafic backlinks
Free Automatic Link
Web Link Exchange
Text Back Links Exchanges

Sila Letakkan Backlink Ini Di Blog/ Web Anda

Iklan